|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Is jouw domein nog vrij? Kijk het hier even na...
|
|
|
Werp een blik op onze verschillende formules
|
|
|
Bij vragen horen antwoorden. Neem een kijkje
in onze FAQ
|
|
|
Jouwdomein beschikt over allerlei leuke tools.
|
|
|
U heeft een vraag? Aarzel
niet en contacteer ons.
|
|
|
|
|
Helpdesk
| FAQ |
|
FAQ > CheapAss > Migratie Waarom vind ik in mijn Jouwdomein-account meerdere contacten terug voor dezelfde persoon? In een omgeschakelde CheapAss-account vindt u minimaal 2 contacten terug: een account-eigenaar en een domein-eigenaar. Vaak gaat het nochtans om dezelfde persoon. De account-eigenaar is doorgaans vermeld met naam en voornaam, terwijl voor de domein-eigenaar enkel de achternaam vermeld is.
Deze inconsistentie is een gevolg van de manier waarop CheapAss domeinen registreerde. Voor de domeineigenaars werd de voornaam door CheapAss genegeerd. Ook werd doorgaans Engels als taal opgegeven, en ook het telefoonnummer geraakte vaak niet ongeschonden tot in de database van DNS.BE. En eens het een domein geregistreerd is, is het niet meer mogelijk om de identiteitsgegevens te wijzigen. Telefoonnummer en taal kan u desgevallend wel nog wijzigen vanuit uw Jouwdomein-account.
Voor de account-eigenaar zijn we vertrokken van de gegevens zoals we ze teruggevonden hebben in de databank van CheapAss. Voor de domein-eigenaar hebben we (noodgedwongen) de gegevens overgenomen waaronder het domein geregistreerd werd door CheapAss.
|
|