|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Is jouw domein nog vrij? Kijk het hier even na...
|
|
|
Werp een blik op onze verschillende formules
|
|
|
Bij vragen horen antwoorden. Neem een kijkje
in onze FAQ
|
|
|
Jouwdomein beschikt over allerlei leuke tools.
|
|
|
U heeft een vraag? Aarzel
niet en contacteer ons.
|
|
|
|
|
Helpdesk
| FAQ |
|
FAQ > E-mail > Problemen Ik gebruik Thunderbird en een AVG-virusscanner en ik ondervind problemen als ik mail ophaal. Bij een recent onderzoek is gebleken dat het emailprogramma Thunderbird, vooral in combinatie met de AVG-virusscanner, voor problemen kan zorgen bij het ophalen van email. Een gemeld probleem is een foutboodschap bij het verbinden met de POP3-server: 'Er is een fout opgetreden bij de POP3-mailserver. Mailserver pop3.jouwdomein.be antwoordde: '. Opvallend is dat de foutmelding leeg is.
Verifieer in dat geval de instellingen van de POP3-proxyserver in AVG of gebruik een andere virusscanner.
|
|