|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Is jouw domein nog vrij? Kijk het hier even na...
|
|
|
Werp een blik op onze verschillende formules
|
|
|
Bij vragen horen antwoorden. Neem een kijkje
in onze FAQ
|
|
|
Jouwdomein beschikt over allerlei leuke tools.
|
|
|
U heeft een vraag? Aarzel
niet en contacteer ons.
|
|
|
|
|
Helpdesk
| FAQ |
|
FAQ > E-mail > Problemen Ik krijg regelmatig berichten aan voor een adres dat niet gedefinieerd is binnen mijn domein. Wat kan ik hier tegen doen? Stel dat u bij ons bijvoorbeeld de domeinnaam janssens.be geregistreerd heeft, en u regelmatig berichten aankrijgt voor peter@janssens.be , terwijl die persoon helemaal niet bestaat. Dan kan u dat adres voorzien, maar met als optie Stuur alle berichten terug naar afzender. Als iemand dan nog een bericht stuurt naar dat adres zal hij het terugkrijgen met de begeleidende boodschap dat dat adres niet bestaat.
|
|