|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Is jouw domein nog vrij? Kijk het hier even na...
|
|
|
Werp een blik op onze verschillende formules
|
|
|
Bij vragen horen antwoorden. Neem een kijkje
in onze FAQ
|
|
|
Jouwdomein beschikt over allerlei leuke tools.
|
|
|
U heeft een vraag? Aarzel
niet en contacteer ons.
|
|
|
|
|
Helpdesk
| FAQ |
|
FAQ > Domeinen > Hernieuwing Mijn domein vervalt begin van de maand. Ik heb aangegeven het te willen verlengen, maar heb nog geen factuur ontvangen. Zal mijn domein tijdig verlengd worden? Zo lang u ons bevestigt het domein te willen verlengen, wordt het altijd verlengd.
Als uw domein vervalt op de eerste of tweede dag van de maand dan is het mogelijk dat u de factuur voor de verlenging pas ontvangt nadat het domein eigenlijk al vervallen is.
Als daarentegen uw domein vervalt op de 30ste of 31ste van de maand, dan ontvangt u de factuur voor de verlenging bijna een maand voor uw domein daadwerkelijk vervalt.
|
|