|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Is jouw domein nog vrij? Kijk het hier even na...
|
|
|
Werp een blik op onze verschillende formules
|
|
|
Bij vragen horen antwoorden. Neem een kijkje
in onze FAQ
|
|
|
Jouwdomein beschikt over allerlei leuke tools.
|
|
|
U heeft een vraag? Aarzel
niet en contacteer ons.
|
|
|
|
|
Helpdesk
| FAQ |
|
FAQ > Domeinen > Registratie Ik heb een nieuw domein aangevraagd. Wanneer is het onherroepelijk voor mij gereserveerd? Als u een domein aanvraagt (i.e. als u het toevoegt aan uw Jouwdomein-rekening) is het nog niet geregistreerd. Dat betekent:
- het is nog niet uw eigendom
- de aanvraag geeft u geen enkel eigendomsrecht op de domeinnaam in kwestie
- de aanvraag garandeert niet dat wij het voor u kunnen registreren, zelfs als het op het moment dat u het aanvraagt nog beschikbaar is
Domeinen worden toegekend volgens het principe wie eerst komt, eerst maalt. Op het moment dat u een domein bij ons aanvraagt, kan iemand anders het via een andere agent aanvragen. U kan pas op beide oren slapen als het domein daadwerkelijk geregistreerd is op uw naam en u daar van ons bevestiging van gekregen heeft.
Als u een domein aanvraagt bij ons, dienen wij het verzoek tot registratie pas in als wij de betaling ontvangen hebben. Als het snel moet gaan, betaalt u best on-line via credit card of on-line banking.
Voor alle duidelijkheid en om verrassingen te voorkomen herhalen we nog eens dat we niet kunnen garanderen dat we een domein dat u bij ons aanvraagt ook daadwerkelijk voor u kunnen registreren. Door uw aanvraag op zich kan u ook geen aanspraak maken op de domeinnaam. Evenmin kunnen wij aansprakelijk gesteld worden indien wij een domein dat u aanvraagt niet kunnen registreren. Wacht dus met het maken van drukwerk en dergelijke tot wij u bevestigd hebben dat een aangevraagd domein op uw naam geregistreerd is.
Dit alles betekent niet dat dergelijke situaties vaak voorkomen. In pakweg 99,8% van de gevallen kan een domein dat u bij ons aanvraagt ook voor u geregistreerd worden.
|
|