|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Is jouw domein nog vrij? Kijk het hier even na...
|
|
|
Werp een blik op onze verschillende formules
|
|
|
Bij vragen horen antwoorden. Neem een kijkje
in onze FAQ
|
|
|
Jouwdomein beschikt over allerlei leuke tools.
|
|
|
U heeft een vraag? Aarzel
niet en contacteer ons.
|
|
|
|
|
Helpdesk
| FAQ |
|
FAQ > Algemeen > Quota Als ik surf naar mijn site, krijg ik een boodschap te zien "Gone. This resource no longer exists.". Wat is er aan de hand? Elk type van abonnement bij Jouwdomein omvat standaard quota voor schijfruimte en bandbreedte (netwerkverkeer). Indien u 85% van het door u beschikbare quotum verbruikt hebt, krijgt u, per email, een waarschuwing. Indien uw quota overschreden worden, worden de domeinen waar de quota betrekking op hebben buiten werking gesteld. Als u surft naar een buiten werking gesteld domein, krijgt u de mededeling "Gone ..." te zien.
Op dat moment heeft u verschillende mogelijkheden, afhankelijk van wat de oorzaak is. - Als uw quotum overschreden is doordat u teveel schijfruimte in gebruik hebt, kan u dit oplossen door eventueel uw brievenbussen leeg te maken, of bestanden in uw FTP-map te verwijderen.
- Het andere alternatief is om extra quotum aan te schaffen. De prijzen daarvoor vindt u op onze site.
Als het verbruikte quotum terug zakt onder het beschikbare (hetzij doordat u meer ruimte gemaakt heeft, hetzij doordat u de quota verhoogd heeft), worden buiten werking gestelde domeinen automatisch terug geactiveerd.
|
|