|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Is jouw domein nog vrij? Kijk het hier even na...
|
|
|
Werp een blik op onze verschillende formules
|
|
|
Bij vragen horen antwoorden. Neem een kijkje
in onze FAQ
|
|
|
Jouwdomein beschikt over allerlei leuke tools.
|
|
|
U heeft een vraag? Aarzel
niet en contacteer ons.
|
|
|
|
|
Helpdesk
| FAQ |
|
FAQ > Algemeen > Facturen en Betalingen Ik zou mijn facturen willen betalen via domiciliëring. Hoe gaat dit in zijn werk? Als u kiest voor domiciliëring wordt de betaling automatisch geregeld door uw financiële instelling telkens er een nieuwe factuur is. Om gebruik te maken van domiciliëring volstaat het dat u het formulier Aanvraag tot domiciliëring volledig invult, ondertekent en bezorgt aan uw financiële instelling.
Merk wel op dat het tot 3 weken kan duren alvorens alle formaliteiten door de financiële instelling afgehandeld zijn, en uw domiciliëring ook effectief geactiveerd is. U krijgt van ons een bericht op het moment dat alles in orde is. Twee maal per maand (op de 13de en de 28ste dag) dienen wij bij onze financiële instelling het verzoek in tot betaling via domiciliëring van de openstaande facturen.
Om het gebruik van domiciliëring te stimuleren bieden wij een korting van 2% op het totale factuurbedrag voor gedomicilieerde betalingen.
|
|