|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Is jouw domein nog vrij? Kijk het hier even na...
|
|
|
Werp een blik op onze verschillende formules
|
|
|
Bij vragen horen antwoorden. Neem een kijkje
in onze FAQ
|
|
|
Jouwdomein beschikt over allerlei leuke tools.
|
|
|
U heeft een vraag? Aarzel
niet en contacteer ons.
|
|
|
|
|
Helpdesk
| FAQ |
|
FAQ > Algemeen > Facturen en Betalingen Ik heb bij on-line betaling een statuscode 2 "authorisatie geweigerd" ontvangen. Wat betekent dit en wat moet ik nu doen? Bij on-line betaling via credit cards gebeurt er een verificatie. In sommige gevallen worden betalingen geweigerd (bijvoorbeeld omdat de kaart verlopen is). Eens een betaling met een zeker referentienummer on-line verwerkt is (ook al werd ze niet uitgevoerd), kan u diezelfde betaling geen tweede keer verwerken. Als u dus een tweede poging wil ondernemen om on-line te betalen, moet u ons eerst contacteren op support@jouwdomein.be, zodat we een nieuwe betalingsreferentie kunnen toekennen aan de factuur.
|
|