Is jouw domein nog vrij? Kijk het hier even na...

 


 


Werp een blik op onze verschillende formules


 


Bij vragen horen antwoorden. Neem een kijkje in onze FAQ

 

 


Jouwdomein beschikt over allerlei leuke tools.

 

 


U heeft een vraag? Aarzel
niet en contacteer ons.





  Helpdesk | FAQ  


FAQ > Algemeen > Facturen en Betalingen

Ik heb bij on-line betaling een statuscode 2 "authorisatie geweigerd" ontvangen. Wat betekent dit en wat moet ik nu doen?

Bij on-line betaling via credit cards gebeurt er een verificatie. In sommige gevallen worden betalingen geweigerd (bijvoorbeeld omdat de kaart verlopen is). Eens een betaling met een zeker referentienummer on-line verwerkt is (ook al werd ze niet uitgevoerd), kan u diezelfde betaling geen tweede keer verwerken. Als u dus een tweede poging wil ondernemen om on-line te betalen, moet u ons eerst contacteren op support@jouwdomein.be, zodat we een nieuwe betalingsreferentie kunnen toekennen aan de factuur.

 
© Jouwdomein.be - Prijzen in EUR en incl. BTW - Algemene voorwaarden - Privacy